måndag 31 januari 2011

Ny vecka...

Nya lyxproblem...

För var ska vi styra vår kos nu...?? ;)

4 kommentarer:

  1. Thailand, Åre eller kanske Ullared(förstå vad jag skulle kunna shoppa, haha)
    Nä, på riktigt så funderade vi på att ta en sista minuten flygbiljett till Thailand(får vi utöka sem 1 vecka snälla arbetsplatser??)och utgå ifrån svärfars lägenhet...om vi vågar?? ;)
    Ingen aning just nu...??
    Nä, kanske ngn egyptisk restaurang på lunchen som min kollega föreslog och d kanske känns helt ok att stanna hemma, haha...

    SvaraRadera
  2. Fy vad trist för er, ni som verkligen är värda en riktigt solig å skön semester. Men Egypten är inte supermysigt om du frågar mig...det kanske var bäst så. Thailand däremot är såå fantastiskt, annars är det väl varmt på Canarieöarna om man inte vill åka så långt! Hoppas ni hittar nåt riktigt bra där ni kan vila upp er ordentligt! Många kramar

    SvaraRadera
  3. Ja ellerhur Sandra, faktiskt så hade jag heller aldrig ngn bra magkänsla vad gäller Egypten, så jag blev nästan konstigt nog nästan "lättad" när detta hände...det var förmodligen meningen...
    För nu lutar d faktiskt åt Thailand...och heeela 2 husmorsfria veckor, tjooohooo! ;)
    Sååå mycket bättre.
    Tack för tips och pushning Carina, alla verkar älska Thailand, så vad väntar vi på...??!
    (finns förövrigt inga som helst andra likvärdiga resor att få tag på fören i maj!)
    Håller tummarna, hoppas och längtar till paradiset...;)

    SvaraRadera