söndag 9 januari 2011

Nyår 2011 - de l2

Yes! Det är inte varje dag man har 5 karlar i köket...bäst att njuuuta medan det varar! ;)
Då årets nyårsgäster bestod av ett annat par 2-barnsföräldrar och hela 3 ungkarlar!
                                         
Jag  har då aldrig skådat sååå mycket lamm...nej, jag menar oxkött i mitt kök förut! ;)
Och mysteriet hur dessa karlar lyckades trycka i sig i princip all denna oxfilé, mmm:andes och åååjandes...typ "-Fy fan va gott! Jag måste ta lite till!"...som rena rama grottmänniskorna, snacka om att total gå igång på mat, haha...
Lite som att vara på en herrmiddag! Därför var jag tvungen att ställa frågan;
Vad är bäst; Mat eller Sex?

Framflyttat bord och avnjutning av desserten till TV:n där hockey visades...ja, karlarna var ju så att säga i majoritet..;)
Minuterna innan det gågna året *2010* för evigt är historia!
*Glada i hatten!*
It´s a Happy New Year! ;)
(Och skål Emma och Tack för världens roligste herrmiddag!!! Därav hattarna som blev en väldigt uppskattad detalj av majoriteten!! ;) )
Nytt år -  Nya krafter, möjligheter och öden till en kaskad av glittrande raketer i bomullstuss-snö, värmande sprakande eldar och bubblande lyckoframkallande champagne!!
*2011*

Psst. Just det, svaret på frågan; Sex såklart!! (riktigt bra sådan slår tydligen det mesta!!) ;)
Vi tar en omröstning på ämnet, rösta till höger...;)  (Obs! Alla röster är anonyma!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar