onsdag 5 januari 2011

Nyårslöfte!!

Så det så. (Oj vad kaxig man blev nu då...;))

Men ärligt, kan ni lova mig därute att i år investera i ER SJÄLVA, strunta i vad "alla andra" tycker och tänker, tyck inte och tänk så mycket om alla andra(du e själv inte perfekt!) utan lägg kraften på att bli den bästa versionen av DIG SJÄLV!

Jag citerar Andreas Carlsson ur boken "Live to win" som jag faktiskt blev positivt överraskad av, då den både är mycket peppande, intressant och spännande (Han konkurrerade ut datorn diiirekt...Tack systra mi!) ;)
"En sak som jag dock har gjort rätt, är att jag har investerat allt i den business jag kan bättre än någon annan - Andreas Carlsson. När du läser det här, ta bort mitt namn och sätt in ditt eget och upprepa mantrat om och om igen. Du kommer bli förvånad över förändringen."

2 kommentarer:

  1. Ja varför inte kära dotter, jag tänker mig nog ngt liknande, mer egentid i alla fall. Tid som inte har med jobbet att göra för min egen del ! Kram och godaste natten !!! Mamma di

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det där ett superbra citat!Den boken är verkligen så peppande, åtmistone i början tyckte jag! Tack för att du påminnde mig!
    God fortsättning på året, roligt att du är tillbaka i cyberrymden!
    Kram!

    SvaraRadera