fredag 15 januari 2010

Tulpanfrossa och fredagsmys...



Idag är det Tulpanens Dag, för mig är det det gärna varje dag under tulpansäsongen då jag bara ääälskar dessa krispiga, vackra och våriga blomster! ;) 
Denna vackra bukett fick jag av fina Ulrika med familj förra helgen, som jag och barnen också skall hem till och sova över hos ikväll, på fredagsmys! ;)

Idag jobbar jag hemifrån, sitter här framför brasan och låter hjärncellerna knastra ikapp med elden...;)...Har dock lite svårt att låta bli att snegla mot det stora tvättberget, hockeykubbs-plockepinnet över golvet och obäddade sängar(vilka redan har fått sig en omgång)... ;)

Vill bara önska er Alla en Trevlig Helg!
Köp nu en eller två, buketter tulpaner, till dig själv, din älskling eller någon du tycker om! ;)

Mys, njut, umgås, ät gott och skratta mycket! ;)

Krispiga Kramar 

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig färg!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det mysigt ikväll och inatt... Ni får gärna titta in här i morgon innan ni åker hem.. Pussar

    SvaraRadera
  3. Hoppas du o mina gullungar får det trevligt i kväll... ja jag har köpt mig 3 buketter med tulpaner det blev vita för det fanns bara rosa o vita o jag ville ha röda men då sa expediten att de var mest inne med vita ... oooo va fint det blev i köket..Så jag får väll satsa på vitt jag också.. härm apa är jag ju o några år efter tiden m.m jag kommer..

    SvaraRadera
  4. Tack söta ni, vi hade det fantastiskt! ;)
    Bra svärmor, vitt är det vackraste!!! ;) För visst är det härligt att man kan ändra sig...(minns diskussionerna när jag målade alla sonen dins gamla furumöbler sjukhus-vita...;) )

    SvaraRadera