måndag 18 januari 2010

Ny vecka...


Nya nyårslöften att hålla vid liv... ;)

Vad väntar du på? Ner på golvet och ge mig femton! Klart man blir sugen när du säger så där Paolo...
...att träna alltså, absolut... ;)

Gav denna bok till min sambo förra julen(óbservera att jag året innan fick en yoga-film+träningsmatta av honom!!!), eftersom jag tyckte att den träffade honom ganska bra..karriär...familjeliv....bilring...småfet gubbe...hihi(sorry darling!).. ;)
Det tyckte han också, men.... det är dessvärre inte många gånger han rullat ur soffan sedan dess... ;)
Så därför tänker jag nu vara otrogen med Paolo, en kvart om dagen, så det så... ;)

-Paolo, jag ger dig allt Du vill...:)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    inget nyårslöfte direkt men jag håller oxå på att ändra min livsstil... -4kg nu...sååå glad!

    Träningen ligger i 30 min crosstrainerpass om dagen...

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  2. Oooj, wow, vad impad jag blir, nybliven mamma och allt! ;) Vad duktig du är Nilla...grymt!
    Kanske du kan virka ett par hantlar till mig...fniss...;)
    Själv zzzomnar jag ifrån Paolo varje kväll i barnens sängar...;( Jag som skall ner i spagat och allt...hjälp!
    Fortsätt kämpa, så skall jag försöka börja... ;)
    Kram

    SvaraRadera