torsdag 14 januari 2010

Listen to your heart...

There´s nothing else you can do!

Do you listen to your heart
Do you listen to my heart
Do I listen to yours
And are we listening together...???

Sitter här och filosoferar i min ensamhet (sambon är bortrest i några dagar!) framför brasan som aldrig fick fyr, brrrr...och försöker lyssna på mitt hjärtas röst... ;)
För en tid sedan sa någon, välbehövligt till mig(ni vet när det träffar sådär hårt så man nästan börjar grina), att lyssna på ditt hjärta och gör det som känns rätt längst där inne! Ibland kan det vara så skönt och befriande på något vis, att få höra det man förmodligen precis behöver höra...
Det kan handla om precis vad som helst i livet, tusen olika saker, men oftast har både hjärtat och magkänslan alltid rätt, det gäller bara att våga lita på det!

Do you listen to your heart?

Personligen har jag mycket lättare för att falla i takt med andras hjärtslag än att lyssna på mina egna....
Men jag ska försöka bli bättre...

There´s nothing else I can do! ;)

Vad slår Ditt hjärta för just nu??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar