söndag 31 januari 2010

Lördagsmiddag...


Lördagens romantiska middag stod sambon för, både idé och utförande (förutom såsen, som jag i vanlig ordning fick kalla fram!!) ;)
Oxfilé som legat i ugnen halva dagen, serverad på en bädd av fräsch sallad
Guuud, det var sååå fantastiskt gott att hade någon hört oss under måltiden, som avnjöts efter att barnen somnat...mmm...åååh...guuud...så hade de trott att vi gjorde något helt annat! ;)

Sedan blev det mys framför brasan med minst lika njutbara Bryan Adams! 

Hoppas att ni Alla andra också förgyllde er lördag med njutbara ting och upplevelser!

2 kommentarer:

  1. även om jag inte riktigt gillar sånt där köttigt kött så ser det fantastiskt gott ut!!

    SvaraRadera
  2. Ja du Rebban, fantastiskt gott var det (hade du haft vägarna förbi hade du gärna fått smaka!) och jag kan säga att jag själv inte åt blodig biff för några år sedan, men han har lärt mig mkt med åren min karl, tom att dricka öl!!!
    Så tids nog skall du se... ;)

    SvaraRadera