måndag 4 januari 2010

Bloggtorka...

Hjälp!
Jag lever och mår bra, men har drabbats av jordens "bloggtorka"....gaaah....
Har haft sjukt fullt upp detta jullov och prioriterat att umgås med barnen, familjen och goda vänner!
Den kära lilla datorn har, när den inte levererat musik, legat i tryggt förvar i sitt lilla fodral! (Själv låg man inte still och trygg i sitt fodral på nyår direkt... ;) )
Återkommer så fort tiden räcker till med lite snaskig fakta och vackra bilder... ;)

Dessutom började man arbetsveckan redan igår, då kontorets pappershögar kallade....(lika höga som alla dessa snöbelagda pulkabackar man konkat upp och släppt ner barn för på sistone..;) )

Vi hörs!
Det värmer att ni tittar in i allafall!

Kramelikram

4 kommentarer:

  1. 2010 !!! Vad konstigt det ser ut, min mormor
    Lilly skulle ha fyllt 100 år i år. Hon föddes
    1910, börjar vi bli gamla eller ? Jag menar min generation. Jag hoppas och ber att detta
    år blir ett bättre år än det förra. Låt oss alla få vara friska och starka och positiva !!!! Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Oooooo va jag har saknat din blogg..
    Nyfiken på lite snaskig fakta!!!!

    Kram svärmor
    Krama Gullet o Gullungarna

    SvaraRadera
  3. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ!!
    Inte bloggtorka!! Aja baja

    Som jag har väntat på nyårskort, så,så, jalla, jalla så fixa sig ny. ;P

    Det du skriver om allt eller inget funkar perfekt för mig!!

    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  4. Tack söta, för att ni vattnade min torka lite! ;)

    SvaraRadera