söndag 3 oktober 2010

Söndagen springer vidare...

Och jag springer med...
Några av söndagsgrytans ingridienser...
Leila, får man bjuda igen lite för all fantastisk inspiration du ger kanske...??
Jag menar, jag kan ju inte bara TA och Ta utan att erbjuda mig att GE åtminstone!! ;)
Och så lite bot mot söndagsångesten, ur med all "skit", rensad och redo inför kommande vecka...nu fattas bara omålning av naglar samt kanske en och annan tår till något sorgligt, vackert eller romtantiskt TV-program...haha...(älskade när "saknad" eller vad det nu hette (människor som söker upp sina föräldrar/rötter i världen) och man riktigt fick stooorböla på söndagkvällen, renande på ngt vis!!)
Med friska nya tag mot en ny underbar vecka!!
Vad gör Ni för att ladda inför en ny vecka??
Puzzz...

2 kommentarer:

  1. Längtar till ny vecka så jag kan åka och morgonsimma. :)))

    SvaraRadera
  2. Härligt Carina, guuud vad skönt det låter!
    Egentid, "avkoppling" och träning i ett, precis vad 2-barnsmammor behöver ibland för att överleva!! ;)

    Simma lungt!

    SvaraRadera