torsdag 21 oktober 2010

Ingen vanlig dag...

 Igår kväll började förberedelserna...med önskvärda rosa skimrande saker...
 ...inslagna i tjejiga presentpapper och spännande paket!
 För imorse var det dags för den obligatoriska födelsedagsbrickan och mysig sjönsång av familjemedlemmar på tåg,
"För vad är det för en dag...är det en vanlig dag...??
 ...Nej, det är ingen vanlig dag för det är prinsessans födelsedag, hurra, hurra hurra!!!"
Hela 5 år blir min älskade, kära underbara lilla prinsessa till dotter idag...och hjärtat, mamma är minst lika förvånad som du....jag kan inte förstå att jag har en dotter som är 5 år, attt  det var 5 år sedan vi åkte in förväntansfulla och pirriga till bb för att föda detta underverk till världen!

Jag är så evigt tacksam varje dag jag får med dig, min älskade "Tiza"!
5 år av evig kärlek.
Stolthet och Lycka varje sekund.

Puss och Grattis - Du är störst, bäst och vackrast i hela världen!

2 kommentarer:

  1. Grattis till Thelise!

    Kramar Hugo och Sixten

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag undrar om du minns var du köpte papperna? Främst det med riddare, moln, prinsessor och drakar. Maila gärna till Annia_mansson@hotmail.com så är jag supertacksam!

    SvaraRadera