söndag 24 oktober 2010

Resultatet!

 Den vitmålade loppisfyndade hatthyllan på plats...full av galgar med utklädningskläder, huvudbonader och accessoarer...
 Och spegeln med stämningsfull belysning...
Och gissa om denna lilla häxa(?) blev lyckling när hon upptäckte sin alldeles egna guldgruva till utklädningshörna i lekrummet!!

Här har det dansats, speglats och bytts skepnader idag kan jag lova!!

Och en och annan vuxen besökare av dagens alla kalas har inte heller kunnat låta bli...
Och det är ju härligt att barnasinnen lever kvar, för att klä ut sig var bland det bästa jag visste när jag själv var liten...och ända upp till tonåren tror jag?!!
Ja, vem har inte lust att byta skepnad ibland??

Utklädd Kram

7 kommentarer:

  1. Ser ut som det blev ett lyckat kalas, vad härligt :-)

    SvaraRadera
  2. Det var jättefint ordnat som vanligt, tack för allt och sov nu sött !! Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Jag vill minnas att "utklädningskläderna" på landet åkte på både dig och Clara ganska högt upp i åldrarna till min stora förtjusning! Låter som Thellan har fått en super dag! Nästa år kommer jag och är lektant och håller styr på de små fröna! :)

    SvaraRadera
  4. Du skall få komma till oss och fixa iordning vårt maskeradförråd !! Vad inspirerande det ser ut !!

    SvaraRadera
  5. Ja du är verkligen duktig .Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Jaaa, braaa Rebecka! Ja, ellerhur, på landet gick vi lös, långt upp i tonåren, bland alla gamla härliga utklädningskläder, haha...(finns ju tyvärr ett och annat gammalt bildbevis på d oxå!!) ;)
    Tack Camilla...och ni andra...och mamma, antar att du menar på jobbet, för annars var det mer än vad jag visste...haha...(förlåt, kunde ointe låta bli!)

    Kramis på Er

    SvaraRadera
  7. ...nej det var pappas och mitt förråd jag tänkte på !!!!!!

    SvaraRadera