söndag 3 oktober 2010

ÄLSKADE husmorstips...

Sådärja, då var hela frysen full av äppelmos! ;)
Och jag måste ju bara säga att riktiga husmorstips från erfarna kvinnor, mammor och husmödrar är det absolut bästa jag vet!
Sådana kvinnor ser jag verkligen upp till...ganska ny i branchen som man e! ;)
För man är ju lite rädd att allt det saftiga, syltiga och receptbelagada kommer utrotas i vår alltmer snabbmatade, färdigpackerade och halvfabrikaterade generation.


Och min absoluta favorit, som är top of the top av inspiration är ju allas vår kära Leila!
I adore here!
Allt hon gör är så inspirerande, färglatt, vackert, aptitligt, mumsigt och faboooolus rakt igenom...och en enorm fröjd för ögat...som henne själv, sprudlande vacker till färgklick!!
Psst...visste ni dessutom att hennes sommartorp inte alls ligger lång härifrån...och nu läste jag precis i senaste numret av mama att hon köpt hus i en liten sörmländsk ort...just as us...hmmm, kanske man just fått världens mest aptitretande till granne?! ;)

Puss på er alla inspirerande husmödrar där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar