torsdag 14 oktober 2010

Härliga Höst!

Kunde inte låta bli att ta med mig lite färgglatt prassel in denna sagolika soliga höstdag...
Värmande omslag för ljusen...

Och köksbordets höstdekoration...

Och till soffmyset likaså...

Och fyra våningar med höstmys till dig, till mig och alla mina gäster! ;)
Plocka in lite höst och dekorera du oxå vettja, det blir sååå stämningsfullt och extra mysigt!
En annan dekorations-favorit är kastanjer, som förövrigt är en spännande barnfavorit att plocka, jag minns det själv som igår när jag och min syster plockade lena bruna kastanjer i stickigt grönt skal, med farmor när vi var små! I loved it!
Höstlig Kram på Er

2 kommentarer:

  1. Ååhh så fint du gör....när jag kom hem idag låg det en jättehög med gula och oranga löv precis utanför dörren. Det var som om de ville säga..stanna upp och se oss !!Höstkram från mamma din !

    SvaraRadera
  2. Ja, du har alltid så fint! Och mycket bra tips. Massa höstkramar till dig från din lilla (grann)FRU!!!!

    SvaraRadera