tisdag 12 oktober 2010

Himlen är oskyldigt blå...och Gräset är grönare...

Ja, det var bara att dyka ner i denna färgkaskad av pärlor...
Fram med stora pärlburekn...

...i hopp om att behålla barnen hemma!
Men fasiken, varför hittade jag inte dessa små pärlplattor plötsligt, stjärnor, hjärtan, cirklar etc...utan typiskt nog bara dessa enorma saker?!
För vet ni hur lång tid det tar att leta fram dessa speciella blåa pärlor i pärldjungeln och "färlägga" himlen, längre tid än man tror kan jag säga, pust... (Tack Rebecka för din dock vackra design, men hallå...?!!) ;)
Ja, ja, ska vi gå på det grrrrrrrr...öna gräset nu eller??!! ;)
Jag längtar, haha....
Och hur golven ser ut numera?
PÄRLKONFETTI!! ;)

1 kommentar:

  1. haha, jag kan säga att jag blev väldigt lättad när clara dök upp och sa att vi skulle åka, precis efter att gullegummsan sa: Nu fattas himlen och gräset. hahah!

    SvaraRadera