onsdag 7 juli 2010

Bud till mig... ;)

Fast inga blommor, inget av kärlek, utan bara en manushållare till skrivbordet...som jag dessutom själv har beställt!!
Ja, det är väl kanske så...

...att vissa får vad de förtjänar...och andra får vad de betalar för!?? ;(

Kunde heller inte låta bli att tänka på mitt och grannfruns samtal häromdagen som fick mig att ligga i fosterställning på golvet av rent, härligt och ärligt gapskratt...hahaha...då hon berättade om känslorna som väcktes när just en hunk till leverantör, med utstående hockeyrumpa i arbetsbrallor tydligen (gulp gulp!), ögon man kunde drunkna i, en profil att göra en skulptur av, en mun att äta upp etc. etc som varit inne på hennes jobb och levererade en kopiator...ja, klart man blir som en tonåring på nytt och får känslor i maggropen man inte haft sen man var fjortis...haha...och klart också att den där kopiatorn med största sannolikhet, snart är i behov av en liten reparation så att säga!!! ;)

Haha...hon sa även massor annat roligt mellan raderna, som jag är för pryd för att nämna här, hahaha....du e så sjukt underbar...jag skrattar bara jag tänker på det...och så undrar jag förståss...om vi har samma leverantör...???

Hahaha..."tantvarning" på oss båda två...för är det så här patetisk man blir när man passerat 30, (är trött på sin karlslok!) och blir "tantsjuk" så fort man stöter på en snygg och trevlig karl??! (tur att det inte händer så ofta!)...haha...


Nä du grannasfrua, nu måste jag återgå till arbetet från denna lilla "rast" och kopiera papper i kopiatorn och inte något annat därpå eller upptryckt emot....haha...och sluta fnittra och fantisera i mitt inre!

Kanske kan det vara värmeslag oxå...jag vet inte, eller så är det bara den så kallade "tantvarningen" som uppenbarat sig...? ;)

Kram från en *tantsjuk-snart 30-med värmeslag* (Varning! Varning! Vidrör ej! Kan innehålla explosiva ämnen som kan orska stora kemiska reaktioner!);)

2 kommentarer:

  1. Mooouuuhahahahahhaaa Du skulle bra gärna vilja ha nr till min lilla bud-kille.... Men... EEEEHHH... Nä, tyvärr! Jag gick ju hem och förklarade för Eddie att OM han kommer tillbaka och friar till mig så gör jag slut! OCH.. Eddies kommentar var: - Mmmm, Lycka till att börja om med 4 barn! Hahaha Men han ska nog inte vara så stöddig! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det låter som "tantsjukan" på riktigt...om du nu vill ha en diagnos...??
    Mooouuaahahahahahaha... ;)

    SvaraRadera