tisdag 1 mars 2011

Ny vecka...

...Nya bokfynd!!
För ni har väl inte missat årets bokrea?!!
I love it! Detta barnboksfynd, en tokrolig och lärdomsrik bok, som mamman som älskar att leka med ord bara inte kunde låta bli att köpa!!!
För bara barnböcker har det än så länge blivit från årets bokrea och det är ju i princip det ända man läser numera, brukar bli mellan 1-4 stycken i barnens sängar varje kväll som ju är den bästa stunden på dagen!!
(Tips! Passa även på att bunkra upp present-förrådet, för böcker är alltid en uppskattad, fin och bestående present att både ge och få!!)

Har du fyndat ngt på bokrean?
Och vilken är din favoritkategori?

Bokstavlig Kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Såg att du tog en micropaus, välkommen tillbaka. Tittar inte in så ofta försöker faktiskt läsa lite. Jag precis som du älskar att köpa bilderböcker så "Bananflugor och ..."
    har jag också köpt. Nina Hemmingssons seriemagasin "Jag är din flickvän nu" UNDERBAR!
    Hittade även en biografi om Picasso som jag laddar med inför vårens tripp till Köpenhamn och konstutställning på Lousianna.
    Ja det var några av mina fynd.
    Kram / Kicki

    SvaraRadera