fredag 4 mars 2011

Äntlisch!!

Här på väg att uppvakta världens bästa faster, svägerska och syster i huvudstaden för en tid sedan...(med vacker orkidé och bla ett Humanity-arband!!)

 Där det bjöds på massor mumsigt till stora som små...
 Och självklart massor uppvaktning, med blommor och blader, presenter och bravader till självaste födelsedagsbarnet!
Underbara lökar! (jag relaterade texten till ovanstående bild, du väljer själv....) ;)
För väl hemma insåg mamman att hon glömt sin älskade, dyrbara, underbara kamera...snyft!
Men så nu äntlisch, ca en månad senare är kameran äntligen tillbaka (själv e jag fortfarande lite borta...)...men...vad hände med bilderna i kameran...hmmm...även 30+are kan vara så där lite häligtr busigt barnsliga tydligen....(tihi...nu får ni skylla er själva, hihi...) ;)
Ja, man blir väl inte äldre än 27 i sinnet, ever?!!
Såg ut som att kvällen slutade riktigt nice actually...när familjen åkte hem och det blev barnfritt!!

2 kommentarer:

  1. Du är rolig du ;)

    Jag måste fråga... Åhh vilken snygg tapet din svägerska har, kan du kan du kan du fråga vart den kommer ifrån? Snälla rara söta... Jag blev nog förälskad!

    Tack för fin och skoj läsning!

    SvaraRadera
  2. Hej Nina!!

    Ja den är heeelt faaantastisk, alldeles glittrig och vacker och ännu finare i verkligheten!!!
    Tror dessvärre att det är en gammal tapet, som inredarna fick tag på, skall höra med henne igen så att jag inte minns fel!!

    Tack i allafall för att du tapetserade upp en liten värmande kommentar här på bloggen...;)

    SvaraRadera