lördag 5 mars 2011

Dove - Evolution Commercial


Idag väntar tjejmiddag för mamman, vilket inte händer alltför ofta numera...men...varför kryper den där ångesten sig på..."vad ska jag ha på mig"-"Jag har inget snyggt att sätta på mig!"-"Guuud vad jag känner mig fuuul å blek å boring!"-"Alla andra är så snygga å poppiga å har säkert shoppat massa nytt!"- "Usch å fy å blääää"....nästan sådär så man bara önskar att det dyker upp en anledning att stanna hemma, skratt!!...;)
Men så tittar man på ovanstående video (så jäkla skööönt!!)...och inser, att det faktiskt kanske finns  lite hopp om det vackra livet trots allt...att man inte inte skall tro på allt man ser i media...och att stylingprodukter faktiskt kan göra susen!!

Ikväll blir det nog till att storförbruka massor med sådana!!! ;)
Fasiken vad snygg jag skall bli, haha...!!!
Ni kanske får se (de retuscherade!)bilderna sen...???! ;)

Lovely Lördag på Er alla snyggingar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar