torsdag 10 mars 2011

Varning!!! Väldigt onödig fakta...och vikten av att akta sina ord!

Det finns tex. massor saker som är typsikt onödiga att berätta, som...

Att jag skarpt ogillar cigarettrök!! (Inte personerna ifråga som röker, d e upp till var och en, bara själva röken om den påtvingat drabbar mig eller mina barn, uuurk jag dööör och går igång som ett helt luftreningsverk!!) ;)
Att jag skarpt ogillar tatueringar! (Inte personerna som är tatuerade ifråga!) Kan inte förstå tjusningen med det bara, skulle aldrig få för mig att göra en på mig själv och tycker i princip att det är det mest avtändande som kan finnas på en manskropp! ;) (Vilken tur att jag har min otatuerade hunk som är den enda jag får ligga med för resten av livet, då!!!) ;)

Att jag skarpt ogillar djur!
Jättefina att titta på absolut, kan tom nästan se jättesöta ut(på avstånd), jag åker mer än gärna till Zoo med barnen och skulle aldrig säga Nej ifall ngn av dem skulle vilja börja rida tex.(även om d inte e ngt jag pushar för!), men jag vill Inte ha några illaluktande, håriga varelser hemma hos mig! (Det räcker med 2 busråttor & 1 karlslok!!)
Men det är väl allt bra tur att det finns djurvänner!

För d här blev ni inte lyckligare att veta, ellerhur??? (Snarare tvärt om, jag vet!)
Men det är ju just det...nu väckte jag säkert lite agg och diskussioner...av onödig negativ fakta!
För många av Er älskar säkert ovanstående och ogillar andra saker(som folk som mig med sådana här åsikter "Oj då, vad fisförnäm man ska va då, pluttiplutt, hatar du svordomar oxå...? ")  ;)
I helvete heller!
Ni ser, skiten går bara runt! ;)
So be nice, sila åsikterna och akta dina ord!!

För hur skulle världen se ut egentligen, om Alla var icke rökare, otatuerade, tog avstånd till djur och älskade inredning och pyssel i VITT??!
Inte så spännande ellerhur?

Tur att vi alla är lika, men ändå så olika!
Love you all

(Hoppas att ingen tar åt sig personligen, (jag är ingen gudinna!) utan förstår vad jag vill påvisa bara! Annars får ni väl ge igen lite negativa kommentarer, kom an nu, bara för att, då....kanske något i stil med "Jag hatar vitt och shabby kitsch eller vad hette d...??" Det vore inte mer än rätt! );)

4 kommentarer:

  1. Du är ju en för rolig tjej! Nej Matilda man/jag kan inte tycka illa om dig för det. Kul att du bjuder på dig själv!

    SvaraRadera
  2. Klok som en bok, som tur är lever vi i ett yttrandefritt land. Härligt att du delar med dig av både glädje, sorg, skratt, gråt, tråk och bråk......go on dear!!!!!

    SvaraRadera
  3. Skönt att veta att jag inte är ensam om att ogilla de illaluktande hårande varelserna! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Min hund luktar inte illa man får så mycket tillbaka av dom .Men är man inte van med djur så är det svårt .Älskar tatueringar har två men det kanske blir en till , väldigt sexigt med vackra lagom på män min har igen men jag kommer ligga med honom hela livet än då .Jag HATAR RÖK................ KRAM KRAM

    SvaraRadera