fredag 17 juni 2011

Ett väggord säger mer än...

Åååh, vad nöjd jag är med mitt nya väggord (och tack å vad kul ni som har köpt och oxå tyckt det!)
Blir alldeles glad i hela kroppen varje gång jag ser det här hemma(kul att man kan tillfredställa sig själv!)...och planerna på fler är mååånga vill jag lova! ;)
Sitter lääänge och bara njuter av stunden...*fredagslugnet* som innfinner sig när arbetsveckan är förbi och barn, matkassar, middagsplaner och allt övrigt slit och släp är på plats innanför dörren..puuust....vad skönt! Idag unnar jag mig en vit och vacker iskall Cube med massor av is här i baren där jag bara *är* för en stund...
-Skål! Snart så....;)
Och så lite "livsförlängning" förståss! ;)
Psst. För ni har väl inte glömt att;

"The prettiest thing you can wear is a smile"

(Hmm...ett väggord på det till klädkammaren kanske...??)

Trevlig Helg!!

Fredags-glad Kram från blondinen i baren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar