torsdag 2 juni 2011

Barstolar & Väggord!

 Nytt i baren! Barstolarna har hängt med ett tag, men nu kan vi äntligen skåda, efter åratal av längtande(ibland tar det sin lilla tid att komma till skott med saker och ting!) men plötsligt hände det; det efterlängade väggordet ÄR på plats!! ;)
 Vita lite "shabbiga" barstolar från Miljögården, vilka kan köpas genom PS Inredning (kontakta mig för mer info på whitelittlecastle@hotmail.se)
Här kommer jag sitta lääänge, pladdra en massa och garva tills jag storknar...come on over and join me, vettja! ;)

Väggordet printade jag ut några extra, som jag nu säljer till superpriset 300;-, så skynda fynda!!!
(psst. går även att klippa isär och sätta under varandra om du inte har en lång vägg som denna! Superfint varsom du vill sitta länge och livsnjuta, i soffgruppen, vid matgruppen, relaxavdelningen eller som här i baren!!) ;)

Bli inspirerad av andra väggordmyfirstroom.se

1 kommentar: