torsdag 17 februari 2011

Sist men inte minst...

 Så blev det lite alla-hjärtans-mys tillslut när världens bästa mor och mormor kom på besök...Här en liten hjärtlig gåva till henne fylld med massor styrka, kärlek och värme, för hon är verkligen en fantastisk kvinna som ger och gör och står upp, tar sig egenom, lyssnar på och stöttar allt och alla andra och behöver verkligen få lite omtanke och styrkekramar tillbaka hon oxå någon gång!
 Och jag fick äntligen en anledning att bulla upp med lite alla-hjärtans-fika...Hjärtlig kladdkaka serverad med grädde och kiwi blev det till kaffet på maten!
Och tusen tack kära mammi för vackraste blombuketten med finaste ord;

Till Matilda!

Bevara alltid
solen i Ditt
hjärta
kära dotter!

Kram Mamma

Så avslutningsvis, med dessa ord, vill jag bara tacka min blogg(jag kommer ha sjukt svårt att avstå och undrar hur jag skall få ur mig allt i en annan form än denna fantastiska? Alternativen; 1.Ge mig en psykolog Nu, 2. Byta jobb (till ngt kerativt)  3.Skriva en bok(ge mig ett ämne!) 4. Gå under!) för den har fått mig att många gånger må sååå bra, bli glad i vardagstristessen och just behålla solen i mitt hjärta!

KRAM

2 kommentarer:

  1. 3) Skriv en bok om vardagslivet som småbarnsmamma ! Jag tycker du är bra på att med humor gestalta det dråpliga och glädjefulla i livet med speciella detaljer !
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Kontakta en tidning och skriv krönikor om livets finesser !!

    SvaraRadera