torsdag 3 februari 2011

Bildbevis!

 Bildbeviset på den något blyga hurtiga sidan av mig, eftersom den inte tycks visa sig så ofta...! (jag menar, det är ju så lätt att glömma...) Som jag fann på FB idag, ooopsi, dooopsi...jag skymtas näst längst till höger i rosa topp! (och tack och lov lite lagom suddigt!) ;)
Mindre roligt kan det vara att bli påkommen vid andra tillfällen, som när jag mötte en bekand på stan för ngn vecka sedan och hon utbrister;
"-Guuud, jag såg dig i lördags när vi satt i bilen, du låg verkligen raklång helt vågrätt i luften och jag bara skrek till min kille att hjääälp, kolla Matilda vi måste stanna och hjälpa henne! Men sen såg vi att det gick bra..." = Min så kallade lilla vurpa!
Man bá, jo tack, precis ett sådant tillfälle man vill att ngn skall se, nej, neej, neeej...skratt! ;)
Kvarnen-rosa i ansiktet - Check!!!

Tusen tack fränaste innebandy-laget Kvarnen (älskar vrååålsnygga färgen på tröjorna som inte e så lite tjejigt kaxig!!!) för att gammelmorsan fick spinna loss med er, så j--------la skööööönt!
Och Tack systra mi(skymtas längst till höger!) för inbjudan, puschning och taggande motstånd!!

Länge leve kvinnlig styrka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar