lördag 12 februari 2011

Mamman önskar sig sååå innerligt en bärbar...

...STRYKBRÄDA!!

För strykberget bara växer och väääxer och jag har lixom no time in this white world att ställa mig vid den stationära strykbrädans som sitter fast på tvättstuge-väggen och bestiga berg av skrynkel, skrynkel i evighet skrynkel...vardagarna bara flyger lääskigt fort förbi med sina alla andra 100 måsten!
Det skulle vara på den fullbokade helgen då...men hur kul e det?
Ge mig en bärbar strykbräda nu och jag stryker mig genom vilket tv-program som helst...riktigt mysigt faktiskt, när jag tänker på det!
Ni vet, den där sköna känslan av att kombinera nytta med nöje! (Som sambon alltid gör när han väl ringer en - sitter på muggen! Skitpraktiskt!) ;)

Tack gode gud, by the way, för den fantastiska kvinnliga egenskapen; att göra flera saker samtidigt, that saves my life!! ;)

I wish, I wish, I wish...

Vad önskar du dig såhär på lördagkvällen (förmodligen inte en strykbräda eller, haha...)?? ;)

Stryker en liten lördagspuss över din kind...

1 kommentar:

  1. Kan du inte låna barnens små strykbrädor ...?
    Kram Mamma

    SvaraRadera