tisdag 16 november 2010

Minnen som värmer...

 På tal om Petter...värsta DILFEN om ni frågar tidningen mama...(och många kvinnor ute i landet anar jag...??)...så ska jag nu värma mig i lite minnen från sommarens båtsemester och besök på Utö...
 Efter lite champagne i Seglarbaren...
 Bar det iväg upp mot utestället Backfickan där just Petter spelat...vilket började med att sambon släpade fram mig till Petter (neeej, neej, NEJ, sluuuuta vad pinsamt!)...och sa att min tjej gillar dig och vill hälsa på dig! (Jag höll på att skämmmas ihjääääl, trots alkoholintag, då jag inte e ett tugg kändiskåt, utan bara tycker att sånt är pinsamt!!! eller så var det bara så att han ville hälsa på Petter och jag fick vara hans täckmantel...??!) Men, men, hälsade på Petter gjorde man tydligen, jojo, sådär lagom motvilligt och genant, haha...
 Det är Petter ni skymtar på min högra sida...när vi senare står och dansar galet till hans dj:ande..."DET GÅR BRA NU!"...(som det står på t-shirten som hänger i taket...typisk fyllekänsla eller...?!)
Och ja, sedan blev det dans all night long och mycket häng i de beryktade takbjälkarna...ellerhur "Fladdermusen" som jag råkade kalla min svägerska några år tidigare när vi var på ön och hon var uppe och hängdei takbjälkarna om nätterna...tills vi kom på att det hade en mindre fin(men väldigt rolig!) dubbel bemärkelse...haha...;)

(Och ja, kvällen slutade nog med att jag var lite "Petterkåt" trots allt, okej då...fast bara lite i smyyyg!) ;)

1 kommentar:

  1. Sådärja,många pratar om Petter dessa dagar. Mysig kille !!

    SvaraRadera