tisdag 2 november 2010

Godnatt min skatt! ;)

Planeringsdag på dagis idag, vilket innebar att man får vara hemma från jobbet, blev avbytt av sambon i halvlek, vid lunch, och efter att ha jobbat eftermiddag och kväll, var det sååå skööönt att komma hem och för en gångs skull en tallrik mat färdiglagad och klar. Microvärmd förvisso.
Vilken energikick det gav och jättegott var det! (Kassler i gräddsås och råstekt potatis, bra jobbat darling!)

Så därför bjuder jag nu igen till min stora hockeypelare med denna lilla "sängfösare", eftersom han älskar att ligga och slafsa i sig godsaker, såsom chips, godis, glass etc, i sängen (and I hate it, tycker inte att man äter i sängen(d skulle vara på varandra isådana fall) och blir alltid lika äcklad, haha...och så orkar han aldrig gå upp och borsta tänderna, godnatt-puss nej tack! haha...)
Medan jag sätter mig nere i köket, eller här framför datorn och äter mi tallrik nyttiga fil, eller äter min suuura grape, innan jag tvättar av sminket och borstar tänderna...(han tycker säkert att jag e lika torr och trist han, haha...)
 Men, men, det man inte har kunnat ändra på efter 7 års "äktenskap" är väl bara att acceptera...! ;)
Så därför denna lilla kvällsliga kalasbricka! ;)

Ge och Ta min vän!

Slafsig godnatt puss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar