torsdag 10 november 2011

Kalsongtider...


Långkalsongen lyser fortfarande med sin frånvaro.

Men ni håller väl koll på att det är Fars Dag på söndag...bunkrar för fullt med kalsonger i paket antar jag...hihi...?! ;)
Medan ni gör det så kan ni avnjuuuta denna årets reklamfilm i temat från dressmann här (om och om igen...) md paket i kalsonger så att säga...;)

Jag skulle nog tyvärr inte välja att gå in där och handla kläder just, men jag hoppas verkligen att det är mååånga andra som gör det så man även fortsättningsvis får avnjuta deras snyggelisnygga reklamfilmer...som riktigt värmer i höstburret...mums!! ;)

Själv är jag just nu på jakt efter modellen mindre, då jag har en liten prins som snart fyller 4 och "coola kallingar" står högt upp på önskelistan!

(bild lånad från dressman.se)

2 kommentarer:

  1. Ja tänk på alla pappor därute som kanske inte har räckt fram. Tänker nu mycket på min egen pappa som har blivit ensam. Han hade inte egen kraft under mamma och hans liv att hålla kontakt med oss barn! Nu försöker vi hitta tillbaka till varandra och det är med mycket sorg i hjärtat jag känner vad vi har missat i vår relation! Dessa pappor i skymundan har också stora hjärtan och massor av känslor! Kram mor din!

    SvaraRadera
  2. Såklart...fina morfar! <3

    *rörd*

    Du är sååå fantastisk och stark som gör så mkt för din pappa nu, men det är som du säger säkert för att du får massor tillbaka!

    Kalsingar till ALL världens pappor...;)

    SvaraRadera