söndag 13 november 2011

Julklappstips till små pysslingar! ;)

Måste bara nysta vidare (med den röda tråden) när vi ändå är inne på det gammelmodiga ämnet garn och tipsa om ett litet gölligt tillbehör, som jag själv älskade när jag var liten och inte kunde låta bli att klicka  hem och beställa till pysslig dotter när hon fyllde år;

 Nämligen lilla rara söta "Stickelisa" Någon mer än jag som känner igen henne?! ;)
Som, precis som oss dödliga, får ut långa korvar av vad hon stoppar i sig (oj jesus vilken liknelse, ursäkta!) ;)
Perfekt present- och julklappstips till små pysslingar!

( Själv klickade jag hem henne för blott 35,- från stoffostil.se, där även garnsetet kommer ifrån!
Guld- och silvergarnen hittade jag på en syaffär nära mig och gör sig utmärkt till små glitterkrävande prinsessor!! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar