lördag 9 april 2011

Vårkänslor...

x
Släpp acessoarerna och lökarna loss det e VÅÅÅR... får nu är den banne mig äntligen på intåg...den fantastiskt efterlängtade alltmer värmande, solstrålande och knoppande våren...på med solisar och värmande våriga sjalar(här min nya absoluta favorit!) och ut och njuuuut...

Själv har jag hjälpt trädgården lite på traven genom att vårpyssla i krukor, här entrén med vackra vårlökar i mossa som välkomnar var gäst och vän och gör mig extra glad varje gång jag kommer hem...;)
Nu blickar vi mot vår, vååår och ännu mera vååååår...tjoohoo!! ;)

Hoppas att Ni njuter riktigt ordentligt av denna underbara vårkänsliga aprilhelg!

Kramilamis

2 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Snacka om rätt tajming att komma hem nu, lagom till solen kikade fram även på svensk mark (och himmel!). Ny energi till vår och sommar är väl det bästa, och så lite brunbrända kinder på det. Hoppas ni har haft en underbar semester!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina Flamman!

    Ja välbehövligt, underbart och fantastikst bra hade vi det!
    Och underbart med vååår på intåg här hemma bäst i sverige...I love!
    En spännande vår för er, för nu börjar det dra ihop sig, sakta men säkert, för den lilla knoppen att komma ut och blomma snart...;)

    Men det där med brunbrända kinder känns dessvärre, redan som ett minne blott...;)

    vårig Kram på Dig!

    SvaraRadera