onsdag 13 april 2011

Skynda fynda!!


Nu har kampanjsajten Campadre halva priset på de supervackra och välgörande armbanden från Humanity igen, som är ett måste på var kvinnas solkyssta handled i  vår och sommar tycker jag!
Finns i massor olika vackra färger, modeller och utföranden för att matcha var och ens personliga stil!
Me LOVE! ;) (Skall visa vilka jag har sen...)
Men skynda fynda, för kampanjerna går snart ut...
Är du inte redan medlem så hojta till (med mailadress), så skickar jag dig en personlig inbjudan...


***make a difference***

5 kommentarer:

  1. Så himla fina, man kanske skulle ta och beställa. Synd bara att många färger redan är slut. KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej skulle vilja ha mail adressen kram på dig

    SvaraRadera
  3. Klart du ska unna dig ett(minst!) Carolina!
    De e sååå snygga och även i kombination med andra armband!
    sånt här lite vardagslyx e vi mammor värda tycker jag...eller att ge bort till ngn när och kär kanske?! ;)

    Hej anonym!
    Jag behöver ha din mailadress för att skicka dig en inbjudan...
    Vill du inte skriva den här så maila mig på whitelittlecastle@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Hej Matilda!
    Ni verkar haft det bra på semestern! Härligt att komma tillbaka till denna underbara vår!

    Jag har redan ett av dessa.. Som jag fick av Jim efter Loves förlossning. Ett rosa (något rosa denna dag haha) men det skadar väl inte att kika efter ett till... :)

    skicka gärna inbjudan till mig!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Heeej Emma!

    Åååh vad gulligt av Jim...och klart du skulle ha nåt rosa! <3 *rörd*
    Har skickat dig en inbjudan, men kampanjen gick tyvärr ut igår fm...men håll utkik, de populära kampanjerna brukar komma tillbaka...och så finns det massa annat kul att fynda under tiden, bla lite barnsaker då och då!! ;)

    Kraaam på dig...dags att ladda om för tjejmiddag snart igen kankse...??! ;)

    SvaraRadera