fredag 15 april 2011

OMG...

 ...vilka underbara vårkänslor som tittar fram bakom molnen och värmer(!) när jag sitter i lä i mitt favvohörn och latar mig...mmm...nästan som Thailand......(-En Singha tack!)...med omlackning i görningen...;)
(Fulaste gamla oranga plast-trädgårdskorgen fick jag med i bakgrunden oxå...urgh! Är d där man borde ligga och kraffsa kanske??) ;)
Bästa butget-lacket enligt mig, bara ääälskar Isadoras korta, breda lättlackade borste...(och guuud vad jag känner mig naken utan nagellack - kan inte vara utan!)...idag i färgen **Champagne Frost**...för vad kan passa bättre när *vuxengalej-tjohej!* står på schemat för kvällen?!!

Ut och njuuut med er alla kära bloggvänner!

Och skååål på Er, nu är det solig, rolig, härlig helg att sätta (de nylackade?) klorna i...grrr....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar