torsdag 19 januari 2012

Dagens tänkvärda!


2 kommentarer:

  1. Men hur hög procent av oss kvinnor har allt detta falska? 10 procent? Jag känner inte någon! En riktig man tar hand om sin familj och uppskattar sin kvinna.....dessa är kanske färre i dag än för 20 år sedan...? Min pappa arbetade heltid och färsörjde familjen där min mammma var en "lycklig hemmafru". Hon fick uppskattning av papppa, för utfan hennne hade det inte fin nits några glada och lyckliga barn. I mitt eget liv har jag och min man varit jämlikar....vi har båda arbetat, jag mindre då barnen var små. Vi har alltid delat allt jämlikt fast min man oftast har tjänat mer! Attt finnas där för barnen ä,r den absolut viktigaste uppgiften och kä,torken tilll livet. Så fler sådana män i er yngre generation! Hur många män vabbbar i dag med sjuka barn?

    SvaraRadera
  2. Observera att det INTE är jag som har skrivit texten, haha...ojoj!! ;)
    Kan nog bara säga att det är tur mamsi att dina barn inte är födda på 90-talet! ;)
    Men visst väcker ämnet åsikter...går att diskutera i det oändliga...

    Fast å andra sidan...med allt detta ovanstående så kan man ju bara bli snyggare med åren...(tjohooo!)...haha...;)

    P&K med en nypa salt

    SvaraRadera