torsdag 1 september 2011

Älskade saknade bästaste MORMOR!!

...förevigt i våra HJÄRTAN!
Så underbar, varm, omtänksam, levnadsglad, sprallig, barnasinnig, fnittrig, kärleksfull och älskvärd!

Och så gav du världens bästa *KRAMAR* sådana där riktiga, som stannade upp och riktigt tittade på en, såg in i en, innan Du varmt länge och kärleksfullt KRAMADE om en!
(Ska försöka ta efter och få dem att leva vidare!)

Idag känner jag mig bara sååå *Tom*Sorgsen*Tacksam*

Tack för att du har funnits, förgyllt och spridit kärlek i en så stor del av mitt liv!

Älskar Dig

Skål på Dig - Livet måste gå vidare (med massor underbara minnen )

4 kommentarer:

  1. Så fin bild på mamma! Har du änterligen fått igång datorn ? Kramar din egen mamma!

    SvaraRadera
  2. Beklagar sorgen fina du! Jag förstår tomheten! Kom häromdagen på att jag hade mormors nummer kvar i mobilen. Tomhet, saknad, kärlek! Massa kramar//Carolina

    SvaraRadera
  3. Jag har nog tagit henne förgiven blir så sorgsen då jag ser henne på bild och ALDRIG mer.......svårt! Kram mamman!

    SvaraRadera
  4. Beklagar sorgen, väldigt fint skrivet av dig!
    Hoppas ni får en fin helg trots allt..
    Kram

    SvaraRadera