måndag 18 juli 2011

Vi skördar vidare...

 *Ttake the time to smell the roses* 
Nu var det rosornas tur, bara ääälskar dessa otroligt vackra tuggummirosa  och petitá minirosor som förgyller min trädgård...
 ...och en och annan drink! För klart jag bjöd mamsen och syster på varsin rosdrink när vi hade mys intill Mälaren i förra veckan...Skål för bästa kvinnorna i mitt liv!!! ;)
 Men man önskar ju att man kunde bevara denna skönhet 4ever, så vi gör välla ett försök och fryser in dem i isbitar...(vi får väl se om och hur länge dem håller!??)
Tjoff in i frysen! Och bara att plocka fram till kommande sommardrinkar, bålar eller prinsesskalas!!

(Eller så strör jag helt enkelt ut dem på sambons säng när han äääntligen kommer hem i veckan...tihi...för brukar man inte göra så med rosor??)  ;)

Rosenpuss

2 kommentarer:

  1. Wow,själv hittade jag hallon och blåbär i backen i dag! Du inspirerar dear! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, den var underbar!!! Tack för en rolig tripp idag!! Puss och kram

    SvaraRadera