fredag 4 februari 2011

Och så kommer sambon hem med...

 ...Brudbuketten! (Han hade dessutom valt blommorna helt själv hos den chockade blomster-expediten!)*Snörvel-och-lycko-snyft!*  =)
 -JA! Jag vill åka utomlands med och kan nog tänka mig att leva med Dig ett tag till...! ;)
 Och så spräcker han en till överraskning, du skall få en Iphone...eller ja, visserligen hans gamla välanvända och avdankade...
...eftersom han själv köpt den nya varianten såklart!! Men ändå (eller vadå, jag gillar ju att gå på loppisar, haha...), med utbytt glas och ett nytt vitt skal så!!
Äntligen!!
(Bättre sent än aldrig! Bättre gammal än ingen!) ;)

Tack älskling!!!

Guuud, dunder och brak, revolutioner och sensationer, vad har jag gjort för att förtjäna Allt det här?!!! ;)
Jag smääälter som glass i Thailand...


My little lucky day! ;)

3 kommentarer:

  1. Gulle gulle gulle, det är du värd, värd, värd !! Kram svärmor till gullet och mamma till dig !!

    SvaraRadera
  2. Tur att jag har mor min som kommer med blommor iaf...!! =) Blir en aning avis på dig.. resa, telefon och blommor på samma dag...!! =) Men det är du värd flera gånger om... Puss

    SvaraRadera
  3. Ja, ellerhur, nu kan vi ställa in min födelsedag i år! (perfekt att förlänga nedräkningen fram till 30!!)
    För nu har jag fått så jag tiger för resten av året...

    Får jag ngt mer ikväll så dör jag, haha...

    Puss på Er
    Och systri, du får ju oxå snart en Iph...av min man!! Och en utomlandresa per 7-årsperiod räcker väl, eller...;)
    Nä, alla starka kämpande uppoffrande fantastiska mammor där ute är värda all uppvaktning i världen tycker jag!!!

    Puss to your all

    SvaraRadera